
REGULAMIN POBYTU W DOMKACH BALTIC
Serdecznie witamy Państwa w Domkach Baltic .
Dziękujemy za wybranie naszego obiektu.
Prosimy o przestrzeganie niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie ośrodka.
ZASADY REZERWACJI I WYNAJMU
*Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30 % wartości całego pobytu w terminie 2 dni od wstępnej rezerwacji telefonicznej lub mailowej.
W momencie dokonania rezerwacji i wpłaceniu zadatku na konto, umowę najmu uważa się za zawartą. W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwację uznaje się za nieważną
Nr konta: 65 1140 2004 0000 3402 5179 7417.
*Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją.
*Prośba o wystawienie faktury musi być zgłoszona przed dokonaniem rezerwacji i wpłatą zadatku.
*Pozostałą kwotę za pobyt oraz opłatę klimatyczną w wysokości 2.,80 zł /osoba Gość wpłaca gotówką przed przekazaniem mu kluczy do domku.
W przypadku całkowitej rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi. Zwrotowi nie podlega także kwota za niewykorzystany okres w przypadku skrócenia okresu pobytu w ośrodku.
*Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
*Cisza nocna obowiązuje od godz. 23:00 do 7:00.
*Przekazanie i zdanie domku odbywa się w obecności personelu ośrodka. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z ich winy, lub z winy osób ich odwiedzających, lub osób, za które ponoszą odpowiedzialność.
ZASADY KORZYSTANIA Z OBIEKTU:
*Goście przebywający na terenie ośrodka zobowiązani są przestrzegać przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz postanowień niniejszego regulaminu.
* Na terenie domków zabrania się palenia tytoniu, świec oraz smażenia ryb.
*Złamanie zakazu palenia papierosów, wyrobów tytoniowych oraz smażenia ryb jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gościa zgody na pokrycie kosztów de aromatyzacji domku w wysokości 500 zł.
*Zabrania się używania sprzętów zasilanych energią elektryczną bądź gazową niebędących wyposażeniem domków. (typu: grzejniki elektryczne, palniki gazowe itp.)
*Zabrania się wnoszenia do domków materiałów łatwopalnych, wybuchowych i materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
*Przed każdorazowym opuszczeniem domku należy sprawdzić, czy zakręcone są krany, zamknięte drzwi i okna oraz czy nie zaprószono ognia.
* Przebywanie na terenie ośrodka osób trzecich możliwe jest wyłącznie za zgodą i wiedzą personelu ośrodka do godz. 22:00
*Ośrodek nie odpowiada za uszkodzone mienie tj.: parkujące samochody, pozostawioną gotówkę oraz przedmioty wartościowe w domkach.
*Na terenie ośrodka każdy domek ma zagwarantowane 1 bezpłatne miejsce parkingowe. Parking nie jest strzeżony.
*Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności, które mogą być spowodowanie przez niezależnych dostawców (np. czasowym brakiem prądu, wody).
*Wyrażamy zgodę na pobyt w domkach małych zwierząt domowych posiadających aktualne szczepienia po wcześniejszym ustaleniu z personelem. Zwierzę na terenie ośrodka musi być pod pełną kontrolą właścicieli oraz nie może zakłócać wypoczynku bądź stwarzać zagrożenia dla innych wczasowiczów. Prosimy o wyprowadzanie zwierząt poza teren ośrodka. Właściciele ponoszą pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane przez swoje pupile.
* Dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie Ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
*Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w *Grillowanie możliwe jest tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu z zachowaniem zasad.
*Na terenie Ośrodka każdy domek ma zagwarantowane 1 bezpłatne miejsce parkingowe. Parking nie jest strzeżony.
*Bardzo prosimy, by przed wymeldowaniem uprzątnąć zajmowany domek, a wszelkie nieczystości wynieść do pojemników na śmieci.
*Gość jest zobowiązany do dbania o utrzymanie wynajętego domku w należytym stanie oraz do natychmiastowego poinformowania o wyrządzonej szkodzie (na osobie i mieniu), za którą Gość, w przypadku wykazania jego winy, ponosi odpowiedzialność materialną.
*W przypadku nieposprzątania domku przed wyjazdem będzie pobierana opłata w wysokości 150 zł.
*W przypadku jej nieprzestrzegania personel ośrodka ma prawo zażądać bezzwłocznego opuszczenia obiektu, bez zwrotu wniesionych opłat za pobyt.
* Zachowanie Gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócić spokojnego pobytu innych Gości. Ośrodek może w trybie natychmiastowym odmówić świadczenia dalszych usług osobie, która narusza tę zasadę.
* Ośrodek zastrzega sobie prawo do żądania i wyegzekwowania opłaty w wysokości 1.000 zł za zakłócanie ciszy nocnej.
* Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie ośrodka, powodowania nieprzyjemnych zapachów, a także innych rzeczy, które mogą przeszkadzać czy szkodzić pozostałym Gościom.
* Klucz do domku Gość otrzymuje w chwili zameldowania na czas ściśle określony datami pobytu. Klucz nie może być przekazywany osobom trzecim.
* W przypadku uszkodzenia lub zgubienia klucza Gość winien niezwłocznie zgłosić ten fakt personelowi. Opłata za wymianę nowego zamka w drzwiach apartamentu wynosi 100 zł.
Mamy nadzieję, że zachowanie powyższych wskazówek wpłynie pozytywnie na Państwa pobyt w naszym ośrodku.
ŻYCZYMY MIŁEGO WYPOCZYNKU :))