Skip to content

Regulamin

REGULAMIN POBYTU W DOMKACH BALTIC  

Serdecznie  witamy Państwa w Domkach Baltic .

Dziękujemy za wybranie naszego obiektu.

Prosimy o przestrzeganie niniejszego regulaminu, który służyć ma zapewnieniu spokojnego i bezpiecznego pobytu naszych Gości. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie ośrodka.

ZASADY REZERWACJI I WYNAJMU

*Warunkiem pełnej rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 30 % wartości całego pobytu w terminie 2 dni od wstępnej rezerwacji telefonicznej lub mailowej. 

W momencie dokonania rezerwacji i wpłaceniu zadatku na konto, umowę najmu uważa się za zawartą. W przypadku braku wpłaty zadatku rezerwację uznaje się za nieważną 

Nr konta: 65 1140 2004 0000 3402 5179 7417.

*Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją. 

*Prośba o wystawienie faktury musi być zgłoszona przed dokonaniem rezerwacji i wpłatą zadatku.

*Pozostałą kwotę za pobyt oraz opłatę klimatyczną w wysokości 2.,80 zł /osoba Gość wpłaca gotówką przed przekazaniem mu kluczy do domku.

W przypadku całkowitej rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi. Zwrotowi nie podlega także kwota za niewykorzystany okres w przypadku skrócenia okresu pobytu w ośrodku.

*Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem. 

Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a kończy do godz. 10:00 w dniu wyjazdu. 

*Cisza nocna obowiązuje od godz. 23:00 do 7:00.

*Przekazanie i zdanie domku  odbywa się w obecności personelu ośrodka. Goście ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałych z ich winy, lub z winy osób ich odwiedzających, lub osób, za które ponoszą odpowiedzialność.

ZASADY KORZYSTANIA Z OBIEKTU:

*Goście przebywający na terenie ośrodka zobowiązani są przestrzegać przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz postanowień niniejszego regulaminu.

* Na terenie domków zabrania się palenia tytoniu,  świec oraz smażenia ryb.

*Złamanie zakazu palenia papierosów, wyrobów tytoniowych oraz smażenia ryb jest równoznaczne z wyrażeniem przez Gościa zgody na pokrycie kosztów de aromatyzacji domku w wysokości 500 zł.

*Zabrania  się używania sprzętów zasilanych energią elektryczną bądź gazową niebędących wyposażeniem domków. (typu: grzejniki elektryczne, palniki gazowe itp.)

*Zabrania się wnoszenia do domków materiałów łatwopalnych, wybuchowych i materiałów o nieprzyjemnym zapachu.

*Przed każdorazowym opuszczeniem domku należy sprawdzić, czy zakręcone są krany, zamknięte drzwi i okna oraz czy nie zaprószono ognia.

* Przebywanie na terenie ośrodka osób trzecich możliwe jest wyłącznie za zgodą i wiedzą personelu ośrodka do godz. 22:00

*Ośrodek nie odpowiada za uszkodzone mienie tj.: parkujące samochody, pozostawioną gotówkę oraz przedmioty wartościowe w domkach.

*Na terenie ośrodka  każdy domek ma zagwarantowane 1 bezpłatne miejsce parkingowe. Parking nie jest strzeżony.

*Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności, które mogą być spowodowanie przez niezależnych dostawców (np. czasowym brakiem prądu, wody).

*Wyrażamy zgodę na pobyt w domkach małych zwierząt domowych posiadających aktualne szczepienia po wcześniejszym ustaleniu z personelem. Zwierzę na terenie ośrodka musi być pod pełną kontrolą właścicieli oraz nie może zakłócać wypoczynku bądź stwarzać zagrożenia dla innych wczasowiczów. Prosimy o wyprowadzanie zwierząt poza teren ośrodka. Właściciele ponoszą pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody spowodowane przez swoje pupile.

* Dzieci i młodzieży  poniżej 18 roku życia powinny znajdować się na terenie Ośrodka pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.

*Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w *Grillowanie możliwe jest tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu z zachowaniem zasad.

*Na terenie Ośrodka  każdy domek ma zagwarantowane 1 bezpłatne miejsce parkingowe. Parking nie jest strzeżony.

*Bardzo prosimy, by przed wymeldowaniem uprzątnąć zajmowany domek, a wszelkie nieczystości wynieść do pojemników na śmieci. 

*Gość jest zobowiązany do dbania o utrzymanie wynajętego domku  w należytym stanie oraz do natychmiastowego poinformowania o wyrządzonej szkodzie (na osobie i mieniu), za którą Gość, w przypadku wykazania jego winy, ponosi odpowiedzialność materialną. 

*W przypadku nieposprzątania domku przed wyjazdem będzie pobierana opłata w wysokości 150 zł.

*W przypadku jej nieprzestrzegania personel ośrodka ma prawo zażądać bezzwłocznego opuszczenia obiektu, bez zwrotu wniesionych opłat za pobyt.

* Zachowanie Gości i osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócić spokojnego pobytu innych Gości. Ośrodek może w trybie natychmiastowym odmówić świadczenia dalszych usług osobie, która narusza tę zasadę.

* Ośrodek zastrzega sobie prawo do żądania i wyegzekwowania opłaty w wysokości 1.000 zł za zakłócanie ciszy nocnej.

* Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie ośrodka, powodowania nieprzyjemnych zapachów, a także innych rzeczy, które mogą przeszkadzać czy szkodzić pozostałym Gościom.

* Klucz do domku Gość otrzymuje w chwili zameldowania na czas ściśle określony datami pobytu. Klucz nie może być przekazywany osobom trzecim.

* W przypadku uszkodzenia lub zgubienia klucza Gość winien niezwłocznie zgłosić ten fakt personelowi. Opłata za wymianę nowego zamka w drzwiach apartamentu wynosi 100 zł.

Mamy nadzieję, że zachowanie powyższych wskazówek wpłynie pozytywnie na Państwa pobyt w naszym ośrodku.

ŻYCZYMY MIŁEGO WYPOCZYNKU :))